joi, 7 mai 2015

A doua generatie de rosii se muta la vila

A sosit timpul sa mut si al doilea rand de rosii in ghiveci, cele plantate la inceputul lui aprilie.


In primul rand trebuie ghivecele umplute cu pamant. In functie de dimensiune, o planta per ghiveci sau doua, cum am pus eu in ghiveciul mare.



Pastilele de turba sunt foarte usor manevrabile si nici nu fac multa mizerie.



In ghiveci am facut spatiu pentru fiecare pastila si le-am asezat cu grija, astfel incat nivelul pamantului sa nu depasasca cu mult partea de sus a rasadului. Udate din plin, si gata.



In ziua cand sunt mutate nu trebuie tinute direct in razele soarelui, pentru a nu fi socul prea mare. Eu le-am tinut in balcon pe jos, iar maine le mut pe pervaz.





Asta e tot. Spor!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu