duminică, 5 aprilie 2015

Rosii, partea a doua

Ok, recunosc, nu ma pot abtine.

Salut, sunt Dan si sunt dependent de plantatul pe balcon. Ieri am mai cumparat inca o punga cu seminte de rosii cherry, desi nu aveam nevoie. In plus, am cumparat si pastile de turba (de care imi povestise Ioana de ceva vreme, dar nu dau vina pe ea).



Acum ca am trecut de parerea de rau, sa va arat ce am facut :).
Nu stiu cata lume stie de aceste pastile de turba, eu unul recunosc ca am aflat de aici despre ele. 
Ele sunt comprimate, iar cand sunt udate isi maresc volumul de cateva ori, pe inaltime.

Ok, cu atentie se ia una bucata samanta de rosie, si se pune in mijlocul pastilei de turba.
Pastila se poate pune intr-un pahar, obligatoriu transparent. Eu am folosit un suport de oua Kinder, s-au potrivit de minune.








Si gata. In prima zi trebuie udate de cateva ori, pentru a creste in volum. Apoi se uda astfel incat sa se pastreze umiditatea.


Succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu