duminică, 25 ianuarie 2015

Toamna se numara... partea a doua



Cum am promis, revin cu rezumatul despre celalte incercari.

Castravetii au crescut repede si s-au adaptat usor la traiul in ghiveci. Nu voi mai planta pentru ca a crescut destul de mare, si ocupa mult loc.

Cimbrisorul a fost ok, a crescut cat putea, insa nu l-am folosit la nimic. Asa ca nu va face parte din recolta de 2013.

Menta a fost marele pariu, am plantat-o ca si experiment. Multi spun ca menta se inmulteste foarte greu din seminte, si ca nu se poate decat din radacini. La mine a reusit, si a crescut mai toata vara, pana in luna August cand a fost invadata de multe gaze mici si negre. Am aruncat ghiveciul cu totul, insa anul acesta o voi lua de la capat.

Ridichiile merita crescute cu siguranta. Este adevarat ca nu au crescut foarte mari, insa la gust au fost mult mai bune decat cele cumparate din comert.




Fragutele: minunate. Sa caut dimineata printre ghivece sa vad ce fragute s-au mai copt a fost cea mai placuta "ocupatie". Cele pe care le aveam de anul trecut au fost foarte roditoare, semn ca abia dupa un an plantele ajung la maturitate. Cele plantate in aceasta primavara, au inceput abia acum spre toamna sa faca fructe. Am avut o singura problema cu ele, si asta din cauza mea ca nu am asigurat drenajul corect in ghiveci. Le-am rearanjat in ghivece astfel incat sa fie mai aerisite.

Cam atat pentru 2012, revin cu sezonul 2013 cat de curand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu