luni, 9 februarie 2015

Here we go again!

Incepem sezonul 2015... bineinteles cu nimic altceva decat cu rosiile.

Necesar de lucru:

  • seminte rosii: le folosesc pe cele luate din cateva rosii de anul trecut;
  • pamant: pastilele de turba, cumparate tot anul trecut din care nu am folosit nici jumatate;
  • rasadnita: pahare de plastic.






Bun, deci la munca.

Am gaurit paharele ca sa las apa sa circule intre pastile si tavita. Pastilele in pahare, cate o samanta in fiecare pastila si usor usor udate.

Cam atat. Pe pervaz, si cu ochii pe ele sa vedem cand apar primele frunze. Evident, udat din cand in cand.



Spor!

6 comentarii:

  1. Dar pastilele nu le-ai umflat cu apa inainte?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu, le-am lasat sa se umfle cu tot cu seminte in ele.

    RăspundețiȘtergere
  3. buna sunt Angela, sunt o incepatoare, te rog sa-mi spui si mie cat de des uzi rasadurile (patrunjel,marar,leustean,etc) si cum le uzi(stripesti, cu cana.....,in farfuria in care stau..).
    Multumesc,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna,
      Vara le ud zilnic. Acum le ud cam la o saptamana. Te uiti la ele ca sa fie umede. Nu uscate, dar nici sa balteasca apa.
      Cand sunt mici le ud cu o stropitoare gen spray, iar mai tarziu cu o sticla gaurita :).

      Ștergere
  4. sa-ti iasa rosii faine! paharele nu trebuiau sa fie opace? zic si io... irina

    RăspundețiȘtergere
  5. eu nu inteleg dc sunt necesare rasadurile astea atata timp cat se pun putine seminte? in balcon nu poti face o plantatie de rosi sau de orice altceva. in balcon se cultiva din pura satisfactie cateva plante. eu am pus semintele direct in jardiniera si le-am lasat acolo pana au devenit mature si au inflorit. imi place blogul tau, spor in continuare in gradina

    RăspundețiȘtergere