sâmbătă, 9 mai 2015

Busuioc in casa noua

Cu prima transa de busuioc nu am prea avut succes. Din tot ce plantasem, au iesit doar 2 fire, pe care inca le mai am intr-un ghiveci. Din fericire, cu a doua se pare ca a fost mai bine.



 Ok, la munca.
Unelte: rasadnita busuioc, ghiveci gol, pamant, lopatica.


Prima oara se umple ghiveciul cu pamant, pana sa mai ramana un centimetru liber.
Cu grija se scoate busuiocul. Nu este la fel de rezistent ca si patrunjelul, insa nici la fel de sensibil ca rosiile.


Facut spatiu pentru 6 fire si pus pe rand. Le-am bagat putin mai adanc decat erau in rasadnita, si am apasat putin pentru fixare.


Rezultat final:


Inca 2 fire le-am ratacit in ghivecele mari cu rosii. E un pont primit de la Jamie Oliver intr-o emisiune, pe care la randul lui l-a primit de la un bun prieten italian. Rosiile vor avea o sensibila aroma de busuioc, numai bune de pus in salata. Sa vedem daca se confirma.


Gata. Spor!

4 comentarii:

  1. La ce temperatură se ține? Trebuie în balcon mai la răcoare sau e bine și în casă, unde mai merge și un calorifer în timpul iernii? Cât de des se udă? Cât de multă lumină îi trebuie? Eu am luat o dată un ghiveci de la supermarket și într-o săptămână s-a uscat de tot. N-am știut cum să îl îngrijesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iarna nu o sa faca fata afara, deci tine-l in casa. Caloriferul e ok, insa sa nu pui ghiveciul direct pe el :). Nu trebuie sa simti ca este mai cald ghiveciul decat aerul din casa. De udat se uda suficient sa simti pamantul umed. Iarna la 3-4 zile, insa daca il tii pe un pervaz langa calorifer, e posibil sa se usuce mai repede.
    Cele de la supermarket in principiu trebuie sa le consumi destul de repede, daca nu sa le muti intr-un ghiveci mai mare.
    Daca mai e ceva, stii unde sa ma gasesti :)

    RăspundețiȘtergere
  3. NCS PROJECT & DESIGN - NCS PROJECT & DESIGN SRL
    Certificat Energetic,Dirigente de Santier,Proiectare casa. Preturi excelente, promptitudine, efort minim pentru client. Suntati-ne acum la telefon 0765458387. Va oferim calitate, profesionalism si siguranta!

    RăspundețiȘtergere