miercuri, 4 martie 2015

Ne mutam in casa noua

Desi prima zi de primavara a inceput cu o noua ninsoare, eu sunt destul de optimist si cred ca nu va mai dura foarte mult iarna asta. Asa ca am decis sa scot patrunjelul pe balcon, si sa il mut intr-o jardiniera. Este foarte rezistent si oricum in rasadnita nu mai avea loc.



Bun, "amenajam" spatiul de lucru, pentru ca ne vom murdari putin. Se scoate cu grija tot patrunjelul din rasadnita (in principiu iese pamantul cu totul si isi pastreaza forma). Am ales cele mai dezvoltate plante, este a doua selectie naturala :).


O jardiniera plina cu pamant, jumatate substrat, jumatate pamant de plante aromatice.


Intins si facut gauri pentru patrunjel. Distanta de 3-4 centimetri intre ele. Plantele se pun in pamant pana la nivelul de unde ies primele frunze, si se apasa usor pentru fixare.


Cam asta e tot. Eu am pus o jardiniera si un ghiveci, ar trebui sa fie suficiente pentru vara aceasta. 



Succes!


2 comentarii:

  1. Nu e bine si daca pun semintele de patrunjel direct in jardiniera sa nu mai fie nevoie sa le mut?Eu stiu de la bunica-mea, cand pune in gradina, pune direct semintele pe strat...

    P.S.:felicitari pt blog...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba da, si ai tu grija sa raresti plantele mai tarziu, sa le faci loc celor mai mari. Eu cum am tinut rasadnita pe pervaz, nu am avut spatiu suficient pentru jardiniere pentru tot ce am plantat.
    Merci mult si spor!

    RăspundețiȘtergere